morgon,

image883
bild: barcelona, uthyrning av cyklar.


det blev inget vatten å båt igår, utan det blev nåt annat roligt. Jag åkte till Mikk å lekte med Macce, för Mikk försvann. Efter ett tag kom även Jonas och en kompis till. Och Viktoria Janmicks hängde också på. :) Mysmys,

Salle kom också förbi en sväng med sina två kusiner. Arsema bland annat, kul kul,! Salle och jag hängde ju med henne lite i Gbg när vi va där för två år sen.

filmvalet lämnar jag osagt. hahah, det var iaf sjukt kul.

jag kom hem sent, så nu vaknade jag för en stund sen. Idag vore det skönt att ligga ute i solen, men jag får se hur jag ska göra. behöver få undan lite grejer å lättast är att va inomhus då:)

nu ska jag ta mig en morgonkaffe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback