student 08!



För jag har tagit STUDENTEN! ingen ångest ännu. och det är jag glad över. Hade ju en liten dipp där nåra dagar innan studenten. och jag ju medge att jag tvingade tårarna inne igår under högtiden i aulan. UH, det var jobbigt. idag har jag en allmänt skön dag! njuter av livet och har tittat lite närmare på alla mina vackra presenter! Fick så sjukt mycket fint igår så det finns inte. Bland annat en systemdigitalkamera av mina föräldrar:-) det var underbart! Jag är såå taggad för att fota nu. fick även massa pengar, å en massa massa massa andra härliga saker.

ska visa gårdagen i bilder senare. utgången på kvällen blev oerhört lyckad! och Vic å jag var galna;! Men man lever ju bara en gång, ååjaa, avslutade hela studenten med ett MAX-besök i soluppgången, kl. slog 04.00 när jag begav mig hemåt.

vackraste dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback