yes


helhelg i stockholm var verkligen något att hänga i julgranen! har haft en väldigt bra helg och IU (internationellautskottet) mötena var väldigt givande tycker jag! Nu är jag taggad till att börja jobba med mina fadderdistrikt och påbörja en ny fas i mitt liv och ett nytt arbete. ska bli väldigt spännande. (Några kommentarer kring Sverige- Spanien matchen i lördags tänker jag inte ge,)


någon dag i veckan tar jag med mig min kära Malin till stockholm, ska guida henne på söder,;) ska bland annat till kända götgatan, American Apparel å gå i butiker som inte finns i kärnan av Stockholm. Blir nog huur mysigt som helst! Och om planerna inte går i stöpet möter vi upp ett gäng grabbar för lite trevligt sällskap på kvällen. (inte sthlmarna den som tänkte det, haha) blir roligt hur som helst:)! ska lära malin hur man fikar och äter mat ute UTAN att stressa och uppleva tiden som bortkastad.

idag blir det studentfotografering,
en vecka sent men detta beror på att min fotograf fick ett bröllopsjobb i Marocko. Nice nice. Ikväll kommer mina kära föräldrar hem också. hoppas att de har haft det bra på sin mini-semester. även Blidö-hänget kommer hem. Jag ska fundera ut hur min midsommar ska se ut. Ska prata med mina föräldrar å se om det finns en möjlighet att dra med sig hela vänner-skaran och ta sig dit ut. eventuellt eventuellt.


träning idag. puss

Kommentarer
Postat av: MALIN

haha.-. JAG ? Utan att stressa? I dont think so ;) hahahaa.. Love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback