and I think that she knows,


Justin Timberlake - Lovestoned/I think that she knows.
Många minnen från den låten, lyssnade supermkt på den för ett år sen. och även mr timberlake i övrigt.

jag hade faktiskt tänkt ta upp en sak med tanke på minnen,justin timberlake,  förra året å sådär, men jag inser nu att jag bör vara försiktig med vad jag blottar här på bloggen. vet ju trots allt inte vilka ni är som läser, tyvärr.

men nåt annat kan ja säga iaf, för ett år sen exakt imorrn, 21 mars köpte jag och viktoria våra biljetter till Venezuela. något annat hände även denna dag. haha, KNAS! men kul att tänka på såhär efteråt:P och inte kunde jag då veta att jag skulle sitta här ett år senare, med världens bästa självkänsla och en venezuelaresa i bagaget, wey,


har skrivit klart texten å ätit färdigt frukosten, fil med färska KRAVbär+flingor, samt te å macka. smarrigt ja visst:)!
Nu ska jag packa å lyssna på bra musik. om jag kan koncentrera mej med musik på:P gör allt så mkt saktare om ja har musik som går oxå. haha Knäppis jag vet

puss/ jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback