blidö, skärgård å kärlek


solen har skinit så vackert hela dagen. Märks att mna inte är i storstan, underbar känsla. Jag älskar allt här. Idag har vi ätit choklad å myst hela dagen. Jag har varit ute å fotat. Mitt dolda intresse har uppdgats och jag gillart! Igår lagade jag middag, världensgodaste dessutom och vi hade skärgårdsgäster på besök;) supertrevligt, satt uppe hela kvällen å pratade. Brasan va tänd å de va så mysigt som allra helst! Massor av musik har ljudits idag, främst Salem Al Fakir, den mannen kan han! så dagens låt blir alltså: Good Song med Salem Al Fakir.

ikväll blir det familje-kväll framför råttatouille bland annat;) haha va gör man inte för familjen? blir nog trevligt.
Nu ska jag checka min mail, uppdatera mig lite på internet. å sen gå tillbaka till kaffedrickandet å tidningsläsandet!

pusspuss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback