chill chill chill


tjuvläsning av tidningar har dagen bestått av. iaf delvis. idag slapp ja kassan å kunde istället vara ute på golvet å göra andra mer intressanta saker. är roligare att jobba fysiskt med kroppen än att röra armarna bara. (som man gör i kassan) mycket trevligt, å ännu trevligare blir det när jag vet att det är röddag vilket innebär mer cash. aja,

nu sitter jag med min fina mac i knät å funderar på kvällen, överväger att åka hem till "nån" å kolla på film, alternativt sitta hemma å mysa. får se. med tanke på att jag jobbar imorrn så kanske ja stannar hemma?

min baby är färdiglagad, så jag borde nog åka å hämta ut den från telenor så småningom. saknar den så in i norden, min tegelsten till telefon nu har gjort mej galen tio ggr om !! kasnke tar mig en sväng til stan imorrn, har spanat in en kavaj som jag borde roffa åt mig innan nån annan gör det;)


btw. syster har fått jobb på ett mycket eftertraktat ställe! på bageriet/cafét på blidö, dit massor av folk kommer jämt, särskilt sommartider! (öbor, året-om-bor, samt sommargäster, med andra ord 08:orna, alla brats etc. ). tycker att det va grymt bra gjort av henne eftersom det är så många ungdomar som söker dit! Pappas ambitiösa style smittar av sig på oss alla! Like it;) Hon jobbade lite smått i lördags å fick med sej masssor hem! supergott bröd, fyra winerebrödslängder, tanken är att vi ska bli tjocka trro ja;)!

Nu ska jag dricka te å umgås! PUSS!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Åh gratta din kära syster från mig! Jag tycker att hon e så snygg! HÅLL I HENNE så att det inte kommer en massa galningar, killar så att säga, som drar i henne i sommar. USCH, säg till henne att "skaru ha en glass?" Inte betyder så egentligen.. haha, vad babblar jag om? ÄLSKAR DIG SÖTNÖT!

Postat av: JOHANNA

malin: hahah självklart ska jag hålla i kvinnan;)! ingen får roffa åt sej henne:P ÄLSKAR DJE EMD!!

2008-03-24 @ 20:17:42
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback