dagen i korta drag



förändringar i bloggen är på g, dock om några dagar, så fort jag hinner! Har precis kommit innanför dörren från jobbet, eller inte riktigt helt nyss. har hunnit äta också! Ikväll ska jag ta det lugnt, skriva lite å försöka hinna med läsning. Jobb-passet gick snabbt, och inga större problem uppstod, kunde till å me smygläsa lite i Sofis Mode under passets gång. inte helt fel. 

morgonstarten va underbar, har en ny morgontradition,( iaf när jag har sovmorgon som ja faktiskt har nåra morgnar i veckan;) ) göra iordning långfrulle, å slöa vid tv:n. att få ungefär 1,5-2 h på mej på morgonen är underbart för mitt välmående har jag kommit på, en lång skön frukost gör det min dag å mitt humör! När jag kom på bussen möttes jag av världens leende och "hejhej, välkommen!" haha, världens sötaste busschaffis;) när alla skulle gå av i stan sa han "önskar er alla en trevlig dag, hejdå!" med brytning på svenska. underbart! 

imorrn bär det av till sthlm, ska luncha med C å sen checka stan med malin. 
blir en fin dag det! 

om tre sekunder lägger jag in bilderna på vår soffa;) samt min frukost, haha
nu ska jag lyssna på maia hirasawa, puss

Kommentarer
Postat av: Carro

är det den mörka, rätt unga chaffisen?
han är störtskön!

2008-03-19 @ 11:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback