dagens, ica åhäng


hemkommen från slitsamt/ kul arbetspass på ICA, jag å emma hade som vanligt roligt, å hittade på nåra knäppa saker. allt för att få tiden att gå snabbare. Ska käka å sen sätta mej med lite plugg. iaf en stund.sen ikväll vet jag inte vad som sker, nånting trevligt iaf. Middag skulle sitta fint. har ju dessutom ett erbjudande om en 80-talsfest, vem känner för det?
- jagvtet itne om jag är så sugen. och ja, jag är tråkig. orkar hursomhelst inte planera nåt, är för mkt av planering å föreberedelser i mitt liv just nu.


jag mår alltid lika bra av att läsa michaelas blogg, det är som att  ja känner henne. knäppt.
aja, ha en fortsatt trevlig eftermiddag. nu ska jag svara på sms.

puss

Kommentarer
Postat av: Lou

Blir det melodifestivalen ikväll? ;)

Postat av: JOHANNA

lou. jaa men självklart blire melodifestivalenD:

2008-03-02 @ 11:37:45
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback