denna dagen ett liv


skit, kameran hängde ju med hela dagen utan ett endaste kort! förbättring ska ske. jag lovar.
Denna dagen ett liv. fullrulle som vanligt. men idag var det frivilligt. två lektioner, först foto, därefter spanska 7, sen gick jag direkt till stan, mötte upp malin som kom från jobbet. åkte till sthlm. lunchade med C. det var jättetrevligt. sen skulle han iväg å jobba, å jag gick en stund på stan, pratade med hellbom i telef. mötte upp malin för andra gången;) å tog oss en runda på stan. tanken att man kan vara i sthlm bara nåra timmmar, över en lunch å en tur på stan på bara nåra få timmar är ju klockren! jag hade faktiskt inte förstått detta fenomen förrens idag, ev från förra veckan då jag var på möte nån timme å sen åkte tillbaka till uppsala igen. haha underbara tider. :)

när jag kom hem blev det vändning i dörren. mamma ville att jag skulle åka med henne. tog mej en kaffe i handen å veckorevyn i andra;) å så åkte vi å storhandlade! jag gillar att handla mat;)! det är roligt. Nu har vi massor av mat hemma, toppen! Imorrn åker vi till Blidö å är där över helgen. på söndag morgon åker jag hem ska jobba kl. 11. Får ta pappas BMW, blir ju hur bra som helst! Väärldens bästa ljud å väärldens skönaste bil att köra. :) I LOVE IT! å sen söndagkväll blir det mys hos mej! middag eller mys? nåt sånt iaf. familjen stannar till på måndagkväll.

ska även börja planera min 19årsfest oxå;) blir ju jättekul. bestämde mmej idag för att göra nåt mer än bara en middag. blir mkt roligare om det är mkt folk tycker jag. yesyes.

hursomhaver, fick med mig svarta strumpisar, alla mina går ju sönder!, ett blått fodral, å sen sist men inte minst ett blommigt linne. :) så nu är jag glad.

Emanuel har nu bokat biljetter för konserten nästa vecka. Blir hur nice som helst!! Tomas Andersson Wij ska vi gå på. Kulkul.


förlåt för att det är mycket text. läs å håll till godo. Imorrn ska jag köpa påskgodis till min familj å till mej!, jag tar med mej datorn ut till skärgården så ni vet;) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback