en update

image703
bild: lisabengtsson.se


Titta bara på tapeten, hur cool är inte den på en skala? Sån liknande skulle jag vilja ha i min nya lägenhet nån gång framöver. fler tapeter hittar vi
här. För övrigt har jag funnit mej ytterligare en intressant blogg som jag antagligen kommer att följa. har numera mina få utvalda, och har sållat bort en hel del skit. ;) nice!

igår kväll jobbade jag å sen hämtade Ebba upp mig å vi åkte ner på stan å fikade! supermysigt, mkt snacck blev det, (inte så mkt politik för dej som undrar) va väldigt trevligt, å skönt att ha henne på hemmaplan igen efter flera månaders utomlandsvistelse.

Imorgon blir det KDUjobb på kansliet, å innan dess ska jag vara modell;) Fotografen Hanna ska fota, så det blir nog kul tror ja! Hon kan ju sånt hon, å apropå foto så har jag nu påbörjat kursen DigitalFoto A, huur bra är inte det? kanske är något jag kommer använda mig av i framtiden. jag ljuger ju om ja säger att tanken inte slagit mej att plugga FOTO/FOTOGRAF i framtiden, men än så länge är det på en inte så hög nivå. Kanske kommer:) Isf skulle det bli London!

Igår blev det mkt prat om framtidsplaner etc, å ja har tänkt å kommit fram till en hel del nu, ang. plugg utbildning å vad som ska ske inom de närmsta åren, får se vad som händer. ska fundera mer sen kanske ja delar med mej av mitt liv här på bloggen.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe å leka vuxen. Btw kom tågbiljetterna på posten idag;) så nu har jag 9 tågbiljetter till Gbg på mitt skrivbord;) det kallas makt.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback