ett konstigt fenomen

image750
bild: http://blogg.passagen.se/resources/mr.peter.pan/heartinhand.jpg



vad är det som får oss människor, särskilt tjejer att sukta efter något, drömma, längta och önska, och sen när vi väl har det framför ögonen, alldeles inom räckhåll, så vill vi inte längre ha det? Det är ett speciellt fenomen som jag många ggr stött på, mina vänner stött på. konstigt är det, och jag blir alltid lika förvånad.



hur som helst, världens bästa tisdag. Rask promenad i 50 min, därefter dusch, hårinpackning, ansiktsmask å lång frukost med syster framför tv:n . trevligt. sen slöade vi allesammans en stund, har precis ätit lunch å ska snart iväg å jobba:) ikväll ska vi äta våfflor å njuta av våffeldagen. När jag hittat kameran lägger jag upp bilder från helgen:)


Malin, din uppgift står fast! ;) du vet vad, haha.  pusspådej!

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror att alla människor älskar jakten? oavsett kön. för lyckas man i jakten känns det som den bästa bekräftelsen på hur fantastisk man är. och av någon anledning blir vi mer smickrade av när folk vi inte riktigt känner berömmer oss, och därför jagar vi vidare, efter mera komplimanger. men alla borde fatta hur king det är att sluta jaga och stanna hos någon som är fantastisk nog att inse hur fantastisk man är.
/tönten

2008-03-25 @ 21:25:30
Postat av: JOHANNA

sara: väärldens smartase brud:) du lägger orden i min mun, och vet du? jag gillar det. för hur bra är det inte när man stannar hos någon som verkligen är ärlig nog att erkänna sina känslor och slutar fega.
toppenbra!

Postat av: Anonym

Ja, jakten ar det roliga. Ett tag. Men jag tror man trottnar pa det ocksa. Det ar val da man inser att det faktiskt ar kul att ha en partner och man borjar inse att det inte bara handlar om att jaga nagot snyggt. Sen ar det val det att det blir en vardag till slut ocksa. Inte alltid lika roligt det heller? Eller sa ar det ju att vips, sa maste man ta ansvar for sina handlingar :P Vilket kanske ar trakigt. Vad vet jag. Jakt ar kul. Men for mkt jagande i for manga blir ju ocksa lite trakigt:P

2008-03-26 @ 02:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback