fjälldag



efter några dagar i skärgården känner jagmig mycket piggare. Imorrn tar jag pappas BMW in till stan. Har diskuterat detta, och jag är osäker på om jag verkligen vill köra den självin till stan. Tar ju som sagt två timmar in,,och när vi åkte ut  var det  halkigt, usch;/ vi har dessutom  sommardäck på. Pappa tycker att jag klarar detta men jag vill nog hellre  åka buss. men vad jag såg nu så är detta omöjligt då jag börjar jobba 12. å bussen går 11.05 här ifrån. 

Det blir bil. Får be en extra bön innan jag beger mig ut på vägarna. :)

hur som helst, det är huuur mysigt somhelst här ute. Kanske kommer upp bilder sen. jag å sofie tog en timmes rask promenad tidigare idag. Blev för mkt av godis å annat så nu ikväll har jag mest ätit kiwi å mandariner. godaste kombon ever! 


Imorrn blir det fullrulle, frukost, bil till Uppsala, jobba, å sen kommer folket till mig:) blir toppenbra. 
Nu ska jag sminka av mig, borsta tänderna å läsa lite ELLE, ev, sova på en gång;) haha får se hur det blir. 

Pusspuss


  

Kommentarer
Postat av: Frank

Hejkipejki!! Nu komenterar jag iaf..du brukar ju tjata lite på mig Johanna!! tänkte bara säga att de blir askul å komma till dig ikväll!! Å inviga soffan!? lr hur vare? haha..nä, men de blir fettnice! har inte stött på så många över påsken, (kan bero på att jag inte gåt på nå möte.. SKÄMMES!!). Jag tar med mig lite Godis + Lite te som en överraskning..men nu äre förstört! du brukar ju sitta me en tekopp på kvällarna innan du går å sover;-)så kan tänka att du behöver fylla på förådet ibland!! ses ikväll favoritjohanna!!

2008-03-23 @ 13:44:19
Postat av: JOHANNA

frank: hahah jaa å du har så rätt så. kul att ni kom! :) haha vad osm hände med teet vet ja inte? :P Krampådej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback