folk är så himla trista, avundsjuka Sverige



fick en knäpp kommentar av nån M. vet inte vem , men jaa, finns ju människor för allt här i världen. och duu, JA, DET KANSKE ÄR SÅ, ATT JAG LEKER. låt mej göra det. det är min blogg å mina ord. läs inte om du inte gillar det jag säger.




för övrigt,
har inget med ovanstående att göra men jag blir galen på folk som kommenterar inlägg med störande kommentarer, bara för att visa sin spydighet och bara för att de inte behöver stå till svars för det face to face. Jag kan bli så himla sur över sånt. fega människor som inte vågar stå upp för sina åsikter. osäkra å måste trycka ner framgångsrika bloggare, (och andra framgångsrika människor) bara för att de själva inte lever det liv de hade velat leva.
Avundsjuka Sverige!

- dags att ge upp! gläds åt andras lycka istället för att göra nåra bittra försök i att förstöra den.

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: haha, sant, vilken tur att jag har dig då! :) Tänk att få ha din mor som sin svärmor, vilken dröööm!

Postat av: JOHANNA

malin: hahah jaaa du å ja malin, den fantastiska kombon;)

2008-03-02 @ 23:01:33
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback