förberedning inför KDU debatt!


tanken var juatt jag skulle iväg med KD idag, men jag insåg igår när ja skulle hämta mamma att ja mååste stanna upp ett tag. baraför en dag. har haft så sjukt mycket att göra senaste veckorna att jag knappt hunnit reflektera över det fina vädret eller över att vi ine haft så ruskigt mycket i skolan nu senaste veckan. är så mycket saker att göra hela hela tiden så idag kände ja att det va den enda möjliga dagen för att pusta ut lite.

har hittills inte gjort nåt vettigt. tanken är nu att ja ska kolla igenom powerpointpresentationen som ja kommer att utgå ifrån på torsdag och ävn förbereda diskussionsfrågor.  KDU  ska nämligen ha en debattkväll som ja kommer att hålla i nu på torsdag:) blir intressant, tänkte försöka skapa lite  debattstämning där vi även kan diskutera  enskilda åsikter å inte bara partiets å förbundets syn på saker.  tanken till våren är att var å en ska hitta sin egen politiska linje.

låter bra tycker jag.

hoppas ni har en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback