heja dig med EGEN åsikt


även om jag är positiv till blogg-världen (jag driver en egen blogg så sjävlfallet är jag positiv) så stör jag mig sinnesmycket på alla självutnämnda modebloggare som kopierar bilder hit å dit från varandras bloggar. (Observera modebloggare! ) och nej jag är itne bitter. Mode, kläder är ett stort intresse hos mig! Hur som helst, Jag gillar tanken av att hamna på en okänd blogg å sen inse vad smart den hör personen är! En blogg som provoserar lite, får en att tänka å inse att: näe, alla tänker itne som mej, men fyy va grym han/hon är som tänker själv! som har egna tankar å åsikter om saker. För det väärsta jag vet är när folk får en fråga å sen svarar: jag vet inte, på ett slött sätt.

, bloggare med en egen nisch is it! fler såna borde uppmärksammas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback