HETSARE VIKTORIA!



sitter med Vic i biblioteket, och kollar massa bloggar och uppdaterar oss om allas liv. Ganska tragiskt, men för en gångs skull så har jag faktiskt lite tid över. Den senaste veckan har gått i ett, fullrulle och inte en sekunds tid för att slöa. Ett bevis för det är den oöppnade (observera OÖPPNADE!) tidningen ELLE som ligger hemma på mitt skrivbord. Jag har tittat på den och klämt på den. Men inte hunnit sätta mej ner ännu. Kanske hinner jag detta om en vecka eller så? haha. Hursomhelst, mitt hektiska liv fortsätter vara hektiskt ett tag till tror jag.
Studenten? - Ja tack !

och för att inte göra Victoria mer upprörd för att jag tar hennes sista minuter framför bloggarna så ska jag avsluta med att säga att gårdagen gick superbra! Jag fick mycket positiv respons.


hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback