jag bojkottar melodifestivalen



ja, nästan så. Skulle kunna fortsätta sitta i mitt rum, lyssna på Johan Heltnes - Stockholmskväll, dricka kaffe, å vara himla osocial. Det här med musik på repeat har ju blivit lite av min grej, å datorn iknät med. Dissa fester är ju oxå lite style of Joäanna. Give up, Jag blev nästan, (men bara nästan!) övertalad till att hänga på en inflyttningsfest ikväll. Hade ju varit trevligt. men nej tack, jag sitter gärna hemma en kväll. för en gångs skull! , detta sker alltför sällan.


nej, nu ska jag eventuellt flytta mitt ass ut till bilen, å masa mej ner till ICA. hade ju varit gott med lite vindruvor å andra godheter till kvällen. Nåt socialt måste jag ju göra.
Heja Sverige,

Kommentarer
Postat av: Jocke

***** Kampanjen Christer Sjögren till Belgrad *****

http://vastertorp.blogg.se/1205575888_christer_sjgren_till_.html

***** 1000-tals våta trosor kan inte ha fel*****

Postat av: JOHANNA

hahah vilket skämt!

2008-03-17 @ 09:10:33
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback