kvällens hetaste.



just hemkommen från möte på LO, väldigt bra må jag säga. å carro som skrivit en låt oxå!! huur bra är inte det på en skala? skickligt, åå såå bra va den oxå! träffade mycktt trevligt folk efteråt oxå:) love it!


btw,
har jag shoppat 5 trosor för 50kr idag;) det ni! inte många ggr man lyckas med detta. men det va rea på Lindex, så på håltimmen va vi på stan å sprang en snabbis runt i affärer, + snabbt hej på malin oxå, å då fann ja dessa kap! så nu har jag allt från spets till  jaaa ja vet inte vad:P nåt annat helt enkelt.

imorrn bär det av till forsmark i uppdrag av KD, kan ju bli kul;) måste ju visa mitt intresse som distriktsordförande, inte minst:) skojskoj,

nej ni, nu ska jag skriva ett sms till en SNYGGperson, sen ska jag fika å därefter sova:) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback