Lykke Li å SARA!

image701

jaa, hon får den största bilden någonsin på min blogg. Anledning: För att jag älskar henne. Från första början. Vissa artister tar det lång tid för mej att börja tycka om, jag måste lyssna på repeat och rikta in mej på en låt och verkligen känna efter vad det handlar om och om det är bra, på riktigt. Men med lykke li, där klickade det direkt! Huur underbar är inte denna kvinna! världens skönaste musik, å hennes stil ska man inte prata om!

här hemma sitter jag å kollar på youtube videos, enda sättet att se lykke li (fram till den 9e april förstås.!)
och vad händer? klingar till i mobilen å jag läser orden,

-Sara Elfvik: haha johanna, jag har spelat på det där minipianot som finns i lykkevideon! och varit på hennes efterfest och pratat med henne! ibland gillar jag livet , hoppas att du mår bra, tänkte att du var typ den enda jag känner som skulle uppskatta en lykkerapport!

-Johanna:
Neej du driver! fy va kul! Nästa gång fixar du in mej;) satt precis å kollade på youtube, enda sättet för mej att komma nära den kvinnan! jag vill ju oxå prata me henne om livets goda ting. Nästa gång är det du ja å lykke li! Lätt att vi går på hennes konsert! Puss

-Sara Elfvik:
haha ja frågade iofs bara henne om hon ville ha marängsvisch, mat brukar ju vara vägen till människors hjärtan. 9 april it is!

-Johanna: h
aha, go girl! ja sa ju det;) prata om livets goda. haha är hon så där snygg i verkligheten oxå?

-Sara Elfvik:
mm. och söt! så vidrigt söt. typ. jätteliten på scenen med svarta converse.

-
Johanna: Oh det låter underbart! Jag vill oxå bjuda lykke li på marängsvisch å va retroslapp som hon. 9april!


har jag sagt varför jag gillar Sara så mycket? Jo- för att hon alltid vet vad jag gillar för nåt utan att jag sagt det till en endaste själ, för att hon alltid har de bästa kommentarerna till bilderna å för att hon äger världens bästa bilddagbok.! I vår tar jag med mig Sara till söder, å där ska hon lära mig allt hon kan! På en uteservering ska vi sitta, helst med lykkeli å dela med oss av våra erfarenheter. (mest L då, hon får dela med sig, yea!)


Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sara

ÅH, DÅ KAN JAG VISA DIG MIN KLASSISKA SECOND HAND-RUNDA I SÖDERKVARTEREN!

2008-03-02 @ 17:26:43
Postat av: JOHANNA

sara: jaaa det blir underbart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback