min tro,


jag ställde en fråga till Gud, och han svarade: Sök först Guds rike så ska du få allt det andra sen. 
jag vet inte hur personlig jag ska vara här på bloggen, och inser att jag nog inte ska säga alltför mycket, men även om man har mycket att tänka på, så önskar jag att prio ett trots allt ska vara Gud. Han sände sin Son för att alla som tror på honom ska bli räddade och få leva i evighet tillsammans me honom i himlen. Igår frågade Emma massa saker på jobbet om tron och kristendomen, jag kände att jag var lät lite ringrostig i mina svar, det beror kanske på att jag det var längesen jag relfekterade över detta. på ett mer djupgående sätt. (hursomhelst ska vi ta en fika nån dag å diskutera klart kristendomen, intrressant)

jag vet inte vart jag vill komma med detta men det viktigaste är trots allt att vi först söker Guds rike så kommer allt annat tillfalla oss också! och det känns riktigt bra faktiskt, min Gud som jag tror på, kommer att ge mej allt vad jag behöver och vill ha, bara jag bygger på min relation med honom först och litar på att han hjälper mig., 
Tänk att jag får ha det så bra.  det är sanslöst. Min Gud svarar när jag ber! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback