musiknörd, mm ja vet



nu går jag å jobbar. jag gillar ju mitt jobb så jag går dit en stund innan. Ska nog försöka få i mej nåt matigt där oxå. Hittade ju inget intressant här hemma, så kanske köper mej en paj eller nåt. vore ju ganska gott, ikväll ska ja göra allt för att hinna träna ! weey,

idag ska jag fundera över livet, tänka på kärleken, och fundera ut bra musik. tex. James Blunts - same mistake. Tänka på konserter jag vill gå på i vår (jag har helt enkelt blivit en musiknörd, som sitter, pratar och drömmer om musik, mest hela dagarna), och dessutom drömmer om framtiden, men drömma om framtiden hör ju till vanligheterna i Joäannas lilla huvud. Sånt där jag brukar göra i kassan på ICA.

ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback