när jag blir stor ska jag heta ädelsten i efternamn;)


image720

detta får bli dagens bild,
Johanna med en klubba i käften, inte en så vanlig syn faktriskt!


godmorgon, jobb på schemat. Mina göromål tar aldrig slut! Igår var det mötesvärdarna där på kvällen. INGEN kunde komma! vad gör man?!! - jo, raggar upp ett helt gäng direkt på LO;)! Gick ju bra, haha några komplikationer med tanke på att de flesta va nya, men det gick! yeey,


nu ska jag äta frulle, sen bär det av till ICA,! Malin kanske kommer förbi en sväng, ev hämtar upp mig för middag hos Frank. får se, å ikväll vill hon att jag följer med på inflyttningsfest! haha hos ett gäng grabbar;)! Kan bli kul, får se hur jag gör. Hahah, med malin blir ju det mesta kul:P! moahhaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback