ny soffa, en kopp kaffe å träning



yes, nu är jag hemma, en lektion idag. Soffan är inne, dock inte på plats. Dammsugarkvinna blev jag. Jag antog utmaningen helt enkelt. Ska försöka dammsuga mitt rum strax också. Ska dricka upp mitt kaffe, sen ska jag kolla när mitt träningspass börjar. Favoritpasset Bodypump är ikväll, så ja mååste bara gå.

btw, Längtar redan till helgen.
Anledning: jag ska göra världens godaste middag till mn kära familj! haha, blir supergott! å duu emma hellbom vet vad det är för nåt, kycklingfiléer å världens godaste sallad bland annat;)!


Emma å jag har haft nice telefonkontakt senaste dygnen, och jag är superglad för hennes skull! haha;D hon är lovely. önskar att alla hade en liten emma vid sin sida, vad världen skulle va mkt bättre då !

ikväll visar ja bilder på nya soffan, å på mitt rum oxå kanske, annars blir det imorrn. Hursomhelst, Malin nu är det YTTERLIGARE en anledning till att du ska komma hit, vår nya soffa;)! som är utanför mitt rum. blir superfint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback