påskgodis+resa


godmorgon godmorgon, jag har precis bestämt mej för att vara hemma första lektionen. Kom ju på igår att jag glömt skriva texten, så för att vara mer effektiv, (mer än vad man är på denna lektion) så gör jag detta hemma å åker in till nästa:) Ska även packa så jag slipper göra det sen när jag kommer hem. Vi ska försöka vara iväg till kl. 16. frågan är hur bra familjen sten lyckas med detta? brukar ju förskjutas både en å två kvartar innan vi alla är iväg. haha å denna gången ska våra små husdjur me oxå, gabbis kaniner. blir en syn värd att se ;)

Idag ska jag köpa minst 1 kg godis, åå det ser jag verkligen fram emot! Det mesta går till familjen faktiskt, efter år av godisälsande så har jag nu gått vidare, 5 godisbitar - sen räcker det. Tragiskt men sant.


aja, nu ska jag käka lite frukost, detta framför nyhetsmorgon eller nåt annat itnressant. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback