själsfrände,

image717
image718


Världens längsta dag, som vanligt när jag jobbar. Gick snabbt å lätt idag, superskönt! dock var det dålig stämning på jobbet när jag kom, haha alla va sura:p för kunder å kassor hade krånglat. men emelie va glad iaf! det gillar jag;D mitt ICAspan va inne oxå, haha,och emma fattade förstås inte vad ja menade när ja blinkade åt henne, jag till å med pekade, super -icke- diskret. hon trodde jag menade gubben som stod framför henne, så hon satt å glodde på honom för att förstå va det va ja menade. knäpp! (; hursomhelst, denna månad blir det fetlön, hurray:)!

Nu har jag Ehlins skiva här, den har redan gått på repeat minst tre ggr. Jag å mina repeater, men denna är sjukt bra måste jag säga. Har fått i uppdrag att hitta min favorit, yea. tror att ja hittat den faktiskt! säger sen vilken.

Nu ska jag fortsätta förbereda torsdagens föreläsning/debatt för KDU som jag kommer hålla i. JUSTE! jag måste fixa projektor. nice! Imorrn åker jag till sthlm. Plus att jag har två bokade möten. men dygnet har ju trots allt 24 h. Mycket kan hinnas med! HOT! på morgonen har jag digitalfoto! nice.


pusspuss.
å emma hellbom, du har fått en fin låt till din mail. den beskriver mitt hjärta för dej, och hade jag möjjlighet hade jag skrivit en fin sång själv, och klirrat på gitarren hade jag också gjort. ALLT för dej! Du är underbar, och så bra! ÄLSKAR DEJ,själsfrände.


Kommentarer
Postat av: emma

Älskade! Tack! Skit också att jag inte lyckades ta emot den. Måste fixa detta:) Älskar dig så mycket. Och saknar dig dagarna i ända.

Postat av: MALIN

JOHANNA, jag älskar dig! Kan du inte ta mig ifrån all smitta från detta hus?! hahaha.. :P LOVE YOU lycka till i stockholm jag ringer dig på fm tror jag :D PUSS sov sött!

2008-03-11 @ 23:25:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback