skola middag å KDU



just precis hemkommen från skola å middag med vic, supermysigt och gott(;! pratade om allt möjligt som vi alltid gör. vickan är så skön å prata med förstår ni, vi spårar och snackar om maassa skit, å därför älskar ja oss!

två dissar i rad av malin, så nu får hon kompensera upp detta med lönen hon får idag, moahah;) nej men, hon ska allt få gottgöra mej den kvinnan! för övrigt funderar jag på helgen, hur jag ska göra med allt. på lördag blir det iaf Forsmark å KD. blir ju nice;) på söndag är ja bjuden på både releaseparty hos Emanuel å inbjuden tillsammans med brudarna till Söder, får se hur det slutar;) imorrn är det skola, foto(!) å möte, goett.


idag har emma kommit ut ur skalet;) haha, sköönt att få lite kontakt med kvinnan igen!! :P BRA!

tankarna flödar, men ja gillart;) våren är på g, å mitt liv är riktigt riktigt bra! Lycklig är jag. åå dessutom har Clara öppnat mina ögon för en ny hjälte. SHAWN HLOOKOFF, snygg å väldigt bra. ska lyssna mer på denna man. yes.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback