bara för att jag är så snäll ska jag skjutsa min bror till skolan imorrn.



jag har gjort nytta idag, också har jag gjort mindre nytta. Åkt en tur med bilen, till coop forum till exempel. ganska trevligt. har dessutom tittat på mina fina kläder som jag fick med mej hem från Barcelona. fått några sms. svarat på några. köpt en tablettask. duschat. och nu ska jag nog krypa ner i min säng. vore ganska skönt med tanke på gårdagens sena läggning.


puss. och ursäkta att jag inte bloggar så mycket, men bloggtorka är bloggtorka, å jag vill inte att bloggen ska vara ett tvång. (; PUSSännu en gång.

Kommentarer
Postat av: vic

bara för att du är så snäll fick jag åka med..
tack johanna, det betydde mycket!
kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback