bilder från riksmöte 08

   

 

fyra bilder från riksmötet i en sammanfattning, kommer alltså fler bilder. detta var helt enkelt vad som fanns på min mobil.
bild 1: paus i motionsbehandling
bild 2: bild på läppstiftet, tog jag när jag å emma väntade på hampus och tyskan;) haha, olalaa, den älskade tyskan som vi fick guida runt i halva gbg, jag var chaufför och grym va ja! trots nåra felkörningar;)
bild 3: baby och jag, hur många såna här bilder har publicerats de tre senaste åren? det skulle ja vilja veta;) LOVE YOU!
bild 4: blom i väntan på hotellet, no more comments;) haha.


Kommentarer
Postat av: Olli

Ha en bra söndag & En bra start på veckan imorgon! =)

Postat av: JOHANNA

TACK du!

2008-05-11 @ 15:36:53
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback