bilder update kommer



goddagens, lång dag känner jag i min trötta kropp. Idag kommer bilder från helgen, samt lite annat smått å gott;)
jag mår bra och längtar sjukligt mkt till barcelona-trippen, men först måste jag få undan lite grejer. huuh,

jag har fått upp en politik-eld i min tidigare gasnka svala själ vilket känns underbart! en KDU helg gjorde gott, helt enkelt. och jag är taggad för framtiden:) muums,

lyssnade förresten på Charlie i p3 igår å ja tyckte han skötte sej galant! dock va intervjuaren väldigt sneaken av sig å gav sig inte i första taget, men å andra sidan skötte han bara sitt jobb, och detta är vad en förbundsordförande ska klara av! Bra jobbat Charlie!

nu ska jag kolla facebook å sen göra nytta. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback