dagens att göra-lista


uh, det blev en sen dag, trots allt. jag som hade planerat att hinna med träning idag får nog stryka det från att göra-listan. ska få iväg några mail, å sen tänkte jag packa färdigt. :)

va in till malin iaf, och det flödar verkligen  glädje kring denna kvinna. smyglyssnade när hon pratade med en ny kille  som precis börjat jobba, å han konstaterade det oxå, "tänk om alla va lika glada som du, va roligt vi skulle ha det"
det var sött tycker jag;) så credd till dej malin!


hur som helst, idag har jag köpt ett par nya shorts, och ett jättefint halsband, med ett ankare på.:) har även köpt schampo, växlat pengar, å bondat med Lisa, så jag kunde köpa linser, thaaanks!


nu ska jag dricka kaffe,


Kommentarer
Postat av: MALIN

Men johanna! du är för underbart söt ;) Jag blir så glad av dig också ska du veta! du är kalas! HA SÅ UNDERBART ROLIGT i barce ;) SAKNA MIG MASSOR! haha.. jag kommer sakna dig och din mor såklart! Jag tycker förresten att det är på tiden att din mamma bjuder hem mig på nybakta bullar snart?! ;D hahaha.. Jag är sugen! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback