förkyld som tusan, huuu


gomorrn,
jag har gått och blivit störtförkyld, och jag vet inte ens hur detta kunde ske? hur som helst snyter jag mej mest hela tiden och det är inte kul kan jag säga.

är iaf superladdad inför kommande veckan. skiva på tisdag, slapp-vecka, och studentfirande för LO på fredag+ studentfest. veckan därpå tar jag studenten! sen börjar livet! Känns underbart:)

fick meddelande om nåt trevligt igår också, berättar senare om vad det gäller när allt är fastspikat:) Jag är glad iaf.
håller nu på att ladda ner några godbitar från min kamera, mina senaste inköp;) måste ju faktiskt visa upp mina kap!


Ska bli mysigt ikväll också, då blir det schlager med favoritgänget hos Malin, i hennes nya lägenhet! där jag ska bo nästa vecka;) haha, eller hur malin? Jag, jonas malin, macce, viktoria och mattias blir det antagligen som delar soffa denna kväll. huurra så mysigt:)!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback