grattis 16 år!



Halo, idag fyller min syster 16 år;) å hon har redan på morgonen fått en fin mac, och mkt annat fint oxå:) så nu är hon glad iaf! Idag har jag lektion först vid 14.30, innan dess ska jag äta lunch med vickan, å bli bjuden på fika av tjejerna.
Vi ska sitta i solen, å gotta oss va det tänkt:) hur mysigt är inte det på en skala? Ikväll blir det ev. utgång till orange med massa folk:) roligt roligt.

btw bokade jag fotograf till studenten igår! :)




jag får lite smått ångest över att jag inte tagit tag i detta med bloggen, jag har ju saagt i flera månader att det kommer:) å det gör det oxå. ska prata med min bloggfixare i helgen var det tänkt. å efter studenten sätts projektet igång. förhoppningsvis kommer jag få en : johannasten.se adress;) hur nice är inte det på en skala? min fotograf ska jag oxå utbyta tankar med här fram över. yea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback