haha



så himla kul. sitter med Riksmötestidningen. efter alla riksmöten (det som vi hade i gbg under helgen) görs en tidning med massa seriösa och mindre seriösa rapporter. dessutom diskuteras snyggaste tjej/kille, mest välklädda etc. på vårt interna diskussionsforum, first class. . och jag blev glad för att någon nämnde mej bland de mest välklädda, huraay, jag tillsammans med andreas braw och max thagesson, å de klär sig för övrigt humlans snyggt! tack tack:)


vet inte om jag ska skratta eller gråta. men detta var kul. för övrigt var min eminenta vän Ebba årets - chock. fråga mej privat så säger jag vad för chock:-P bäst så.


nu ska jag skriva klart min rapport, samt svara på sms.en som idag har strömmat in. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback