johanna goes

image876


ojoj, kom på nu att jag inte bloggat någonting idag. (har mest läst bara läst andras bloggar) så tänkte bara slänga in nåt snabbt:) hur somhelst, gårdagen vart ju lyckad! Med ett gäng som hette duga kan väl inte så mycket gå snett?
Vi diskuterade även resmål och bestämde oss för att resa till det land som vann Eurovision Song Contest, - RYSSLAND?! eeeh, åka till Ryssland på solsemester klingar inte helt klart i mina öron, tror att vi får omvärdera vårt beslut lite där.


blondinerna Johanna och Malin, (jaa- nu är jag ännu mer blond, igår var det färgning som gällde, blev ju aldrig av där förra veckan) vi va inte heeelt heta på gröten igår med spelet, bättre lycka nästa gång kanske? tror vi måste öva på det där. Nu kommer jag iaf ALDRIG glömma bort Ingvar Kamprads namn, haha;)


hur som helst, idag har jag bloggat här:
här
eller åtminstone snart. vår eminenta bloggansvarige har inte kollat mailen idag helt enkelt:) nåväl.

back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback