lika barn leka bäst?



är det så att lika barn leka bäst? passar människor som har ungefär lika bakgrund, lika intressen och ungefär lika gott ställt ekonomiskt bäst? jag vet inte, jag tror att det är kan fungera ganska bra att umgås över ekonomiska "linjer", men det är klart någonstans går ju det ju en gräns. man vill ju helt enkelt umgås med såna som har ungefär samma standard. För att det är enklast. Ingen behöver känna dåligt samvete eller avundsjuka. Däremot tror jag det bara är nyttigt att umgås med människor som har en annan bakgrund, kanske olika intressen och andra tankar, men enklast är nog att umgås med ungefär "lika" människor. ELLER?


observera att det som skrivs i min blogg är mina egna tankar. handlar det om KDU:s politik så kommer det att uttryckas klart och tydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback