Makeupstore, lösögonfransar och second hand!


sitter på kansliet denna dag och har inte särskilt mycket att tillägga förutom att jag köpt:

lösögonfransar, 165kr
lim till detta,85kr
läppstift, 159kr

summan av kardemumman blir 409kr. Lite ont gjorde det, men bara lite:) Lön imorrn!

allt kommer från Make Up Store och världens bästa kvinna hjälpte mej oxå! Hon va grym! :)

allt kommer på bild. och ikväll ska ni få se den fina jeansjackan jag köpte igår, samt den fina väskan ! 80kr för båda, second hand är ju för roligt ibland! Jackan kostade 35kr! Hurraa, och väskan 45kr:P


Nu ska jag äta upp min tacopaj, går långsamt för mej :S vet inte, men idag har min mage strejkat gällande mat, huh! Illamående ellr nåt annat tragiskt är det iaf. Hur som helst har jag skrivit färdigt föredragningslistan och förberett en del! Snart kommer blom och joinar mej! Hur bra är itne det på en skala?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback