nostalgi inför studenten



Godmorgon, kan ju bara säga att jag kom hem  med världens kap till klänning igår. ;) ett plus i denna vardag. Nu kryper plötsligt delade känslor upp, glada som ledsna känslor. Känns tråkigt att lämna Katedralskolan och låta klassen skiljas åt olika håll. Men vad som än händer så vet jag att både Lisa, Sara jag och Viktoria kommer förbli sjukt bra vänner:)! - för det är det bara vi som bestämmer, - och jaa, vi håller ihop brudar!


Lisa höll världens finaste tal på vår skiva, det fick mej till tårar. Lisa, jag älskar dej !


hur som helst, ska duscha, åka in till stan, shoppa lite inför studenten och även gå på spanska 7, en sista gång, nömligen sista lektionen. Uh vad jag blir nostalgisk! Detta är galet.


Puss,

Kommentarer
Postat av: sara

johaaannnaaaaaaaaaa. jag vill inte. vill inte. vill inte. varför bli vuxen när vi kan springa runt i en skola med röda skåp och äta världens bästa chicken kebab?

2008-05-29 @ 11:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback