thinking of you



hemma och helt slut. hade vår skiva igår på BJ, å den ägde kan jag säga:) hade verkligen jättetrevligt hela kvällen. kom hem kl. 03.13 och med emelie i sällskap somnade jag snabbt. ikväll har jag känt på leedighet, glass å mat vid fyrisån:) shopping å annat trevligt har dagen innehållit:) Fick även ett glatt budskap om MVG i foto a;) kändes ju bra!

på fredag tar LO studenten så då blir det party:) Lördag blir också party för då har Rodde sin skiva, nicenice.




tänker på dej. and nobody knows who,

Kommentarer
Postat av: MALIN

I know I know I know! ;) SLÅ PÅ DIN MOBIL TACK! ;) haha..

Postat av: JOHANNA

hahah den är påslagen nu;)!!

2008-05-28 @ 19:14:24
Postat av: Sofie

Sure, I told you the truth. Får jag höra ljudet av s, ihopknycklad i papperskorgen?

2008-05-31 @ 00:44:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback