tjuvlyssnat.se är ju galet!



Jag diskuterar ibland med min (dock mycket moderna) farmor om hur äldre kan ha det svårt att följa med tekniken som går väldigt fort framåt. Mobiltelefoner, datorer, ipods, gps..you name it!


men detta var nog något av det värsta jag hört, stackars stackars arma kvinna. Snabbmats- världen är inte lätt att förstå sig på.


McDonalds, A6 Center, Jönköping

Dam ~75: Jo, jag skulle vilja ha en vanlig macka.
Killen i kassan: Eh, vi har inga mackor, vi säljer bara hamburgare!
Dam: Men alltså, en vanlig macka?
Killen: Ledsen, vi har bara hamburgare.
Dam: Ja okej då, då tar jag en kokt med bröd!

www.tjuvlyssnat.se

en underbar sajt som man kan hitta både det ena och det andra. Humor stavas det(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback