allt möjligt!


jag har nu tagit del av detta revolutionerande musiktips jag fått och jag måste säga att jag blev riktigt imponerad. när jag blivit lite mer etablerad med detta kommer jag att visa er, och ge er en lite hänvisning hur man använder detta på bästa sätt.

..men mer om detta kommer!

min biljett till GBG nästa vecka
är nu bokad av vår mycket eminenta förbundssekreterare! jag åker alltså till Göteborg för att jobba på Internationella utskottets möte samt njuta av lite för-julsstämning i goda vänners lag. Låter som en ypperlig vecka då jag är iväg redan på onsdageftermiddag och kommer hem först på söndag kväll!
kommer självklart att uppdatera från götet och även ha med kameran = bildbevis!



visste ni förresten att WeSc och Nokia har tagit fram matchande mobiltelefon och hörlurar? hur coolt är inte detta? grymt tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback