DIREKTIMPORT!




London, Starbucks och Big Ben! fint va? (okej, ursäkta bildkvalitéen men kolla klockan..orkar inte fixa å dona idag!)

okej, erkänn att ni är avundsjuka på min direktimpoterade Starbucksmugg! som den kaffe/te-drickande person jag är så är det någon som sett mitt behov av en EGEN mugg och bemött behovet. Tack! det var en fin mugg och det värmde. det är visst min dag idag! två vänner som bryr sej om mej och ger mej uppmuntrande saker utan att jag sagt nåt!
jag HAR jordens bästa vänner! å det fina är att de inte är en eller två stycken, utan att de är flera! att jag faktiskt får träffa de regelbundet, även om det ibland går några dagar, ibland veckor innan jag hinner se alla, och att vi fortfarande har kontakt!

Kommentarer
Postat av: Isak

Fin mugg :)

2008-11-05 @ 23:30:14
Postat av: Johanna

jaaa, tack isak!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback