GBG, middag och halaltv


jag är nu framme i GBG och min minisemester är inledd!. Jag å min andra halva har hunnit med både det ena och det andra. En lång lång middag innehållande kycklingfilé, potatisklyftor, sås och favoritsalladen med avokado, tomat och champinjoner, massa snack om allt mellan himmel och jord, och så en del skratt. en mysig kväll helt enkelt. Al Green, Lisa Miskovsky och Hallal tv har stått för underhållningen. vi har alltså kollat igenom ett gäng program från
Halal-tv, ett program från SVT som lyfter samhällsfrågor.

Värt att ta en titt! ta reda på din egen åsikt, fundera, diskutera och kom fram till vad du själv tycker! egna åsikter och synpunkter är viktiga, särskilt för dej som ungdom! Genom att ha egna funderingar och egna åsikter kommer du långt i livet och undviker riskerna att bli överkörd, inte minst av samhället och våra politiker!


tycker du att Sverige ska ta bort de lagar som reglerar alkohol och tobak? eller ska vi ta till hårdare lagar? Vad kan motverka och förminska vårt alkohol missbruk i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback