herrparfym på en kvinna?

jag är väl inte den enda tjejen som gillar herrparfymer mer än dam? jag har inte riktigt förstått vad detta fenomen beror på men jag går hellre och doftar mig igenom herravdelningens alla parfymer än hos damavdelningens. varför? vad jag har förstått så finns det fler brudar som är som jag, som hellre skulle köpa hem en herrdoft än damparfym (malin!) MEN nu har jag funnit lösningen på mitt problem.  parfymen nedan påminner starkt om en doft för herrar som jag varit såld på! (sorry men kommer inte ihåg namnet) mitt problem har en lösning!, och jag kan nu gå till NK/Åhléns, få hem en parfym med manlig touch utan att bli ifrågasatt över mitt badrumsskåps innehåll! superb!


bild lånad
härifrån

Kommentarer
Postat av: Lovisa

den där är så go', nästan att jag också har tänkt på att köpa den. mm, håller med.. gillar herr mer ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback