jag bad en bön och fann det jag ville ha på ett kick!






bild

hur kul är det inte med kläder på en skala? eftersom jag pluggar teologi på halvtid, jobbar halvtid, är engagerad distriktsordförande samt ledamot i internationella utskottet i KDU och tränar 3ggr/v, så hinner jag inte med mitt intresse för mode på det sätt som jag skulle vilja! (helst av allt skulle jag vilja jobba med mode, men det kommer!) hur som helst, hinner jag förstås med att läsa många modebloggar även modemagasin. och jag har förstås blivit förälskad i denna trend med utsvängda ben, tycker det är superläckert! har under flera ggr varit och känt på en jeansmodell m. utsvängda jeans som Filippa K har, men jag har aldrig kommit till skott! så idag, när jag var på stan och var inne å kikade gjorde jag världens kap och fick hem ett par superfina. jag är hur nöjd som helst!

Kommentarer
Postat av: Maag

oj du verkar vara en upptagen kvinna! ;) jag har inte riktigt fastnat för det där med utsvängda jeans, men när man tänker efter så är det ganska snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback