KDU goes framåt!


bild ritad av Sofie.


förlåt för dåliga uppdateringar och för få tips på senaste tiden! jag har en rad olika tips i min hjärna, ska bara få ner de i bloggen också,;) å fota lite! har en mellanlandning/laddning hemma nu, ska strax iväg å jobba, har varit på föreläsning om Israel idag under förmiddagen, å sen haft lunchmöte med KDU Uppsalas presidium + FS fadder. supertrevligt. diskuterade KDU Uppsalas framtid och hur vi ska lösa en del saker med tanke på att jag kommer börja arbeta på riks i stockholm och inte kunna vara aktiv ordförande samtidigt:) det kommer bli grymt bra iaf !


hur som helst, i helgen följer kameran med! ska åka till Linköping på förbundsråd. superintressant!

Tack för alla grattis-sms å hälsningar till nya jobbet! har trillat in en del fina hälsningar under dagen. antar att min presentation lagts ut på vårt intranät nu:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg Puss och kram

Postat av: FotoHanna

vilken fin teckning :D

2008-11-14 @ 14:16:24
URL: http://fotohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback