London baby


hasr haft fullt upp i helgen med KDU:s Förbundsråd i Linköping. supertrevligt! massor av beslut, (en del bättre än andra!) har fattats och vi har nu två färdiga manifest inför valet 2010 inte minst. Vi har alltså fastslagit ett EU-politiskt manifest och även ett försvarspolitiskt manifest. Detta var alltså mitt sista arrangemang med KDU där jag får utrycka min åsikt. (iaf inom en tid framöver) då jag är anställd.


bild

men det var inte det jag skulle skriva så mycket om nu, utan jag ska bara berätta att jag tillsammans med övriga anställda på KDU Rikskansli kommer att åka till London den 19e december. Vad vi kommer göra under resans gång får ni veta mer om senare, jag kan iaf skvallra och säga att jag fått en guide på Londonshopping mailad till mej, vilket låter supermysigt! och då Ebba och jag är de enda tjejerna på resan så blir det extra roligt!

Detta känns extra mysigt med tanke på att både jag och min familj har funderat på en London-resa vid jul eftersom förra årets jul-resa till London blev så lyckad!

det blir hur som helst roligt att göra något tillsammans med mina nya kollegor:)!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad fin bloggen har blivit:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback