nya framtidsplaner!



min framtid förändras inom en snar tid. jag kommer alltså att avsluta mina uppdrag
som distriktsordförande för KDU Uppsala och som ledamot i
det internationella utskottet i förbundet för att börja arbeta som internationell sekreterare inom KDU! Jag fick ett samtal igår från personalansvarig på KDU:s kansli igår, där de berättade att jag var intressan och ville ha en löneförhandling med mig! från och med torsdag nästa vecka kommer jag att pendla en - två ggr i veckan till sthlm och jobba som internationell sekreterare! detta känns otroligt roligt och spännande! Jag ser verkligen fram emot ett gott samarbeta med det internationella utskottet och KDU, utifrån helt andra förutsättningar än tidigare!

Jag kommer fortsätta mina studier vid LOBC, och kommer även att fortsätta mitt arbete kvar på mitt nuvarande jobb.












bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback