okej, utmaningar och listor har inte varit min grej

..men har jag blivit utmanad ska jag sannerligen kicka ass och göra mej en lista!


Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


okej, och den som länkat mej är alltså emelie selin med bloggen
makeaday

1. Jag är beroende av nagellack, och byter nagellack som underkläder. minst en gång per dag! detta har alltså medfört att jag är en grym nagellackas-donare, så fort går det, att applicera!

2.  Jag är  musikgalen och väntar sällan på att hitta ny musik att lyssna på! diskuterar gärna låtar, konserter och musiker med alla som vet något och lyssnar på de band jag gillar!

3. Jag är besatt av posterslappar, för att komma ihåg vad jag ska handla/shoppa/göra krävs det många lappar.

4. Jag är social till en viss gräns men mest av allt älskar jag att gå ensam på stan, ensam på promenader och att få en hel eftermiddag själv hemma för att umgås med mig själv.

5, Jag  har ett temperament som hette duga, jag blir snabbt sur för att sedan snabbt återgå till det normala.

6. Jag vill gärna veta saker i förväg och är inte särskilt mycket för överraskningar, detta beror antagligen på mina tendenser till kontrollbehov. jag brås på släkten Sten med andra ord.

7. De som känner mej ordentligt vet att jag älskar, (med betoning på älskar!) Tutti Frutti Rings!

Bonus! Jag ställer ifrån mig tekoppar som det vore pennor hos en student, tandborstar hos en tandläkare eller saxar hos en frisör!   När jag ska sova på kvällarna står det alltid minst 3 tekoppar, halvfyllda med te lite varstans i huset! tekoppar som alltså tillhör mej!


Jag utmanar: Malin, Ebba, Lovisa, Viktoria, Sofie, Mikk, Jonas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback