rättstavning, mailaddresser och jobb!


Rättstavning, dyslexi, lässvårigheter, detta är något som många kan rysa över. (personligen älskar jag rättstavning och svåra ord, men alla är olika) men hur det än ligger till för just dig, så måste jag säga att jag tycker det är skitbra att även hotmail tagit till sej detta med rättstavning och lagt till det som funktion bland "skicka", "spara" och"utkast."

men mitt tips till dej är ändå att skaffa dej en mer seriös mail, för hur många är det inte som skämts över sin hotmail adress någon gång? okej, jag hade en redig far som sa till mej redan i 4an att jag skulle ha mitt namn som mail och inget annat! Tacka vet jag detta, för nu är jag glad över det. Men jag antar att du som haft en pinsam fjortis mail redan bytt namn! Men jag vill ändå tipsa dej om tex. gmail ! större utrymme och snyggare adress!

Go!


bild

och medans jag suttit här och redogjort för mailadresser så har tiden tickat iväg! dags att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback