restips! besök antal länder som du är i ålder!



detta måste vara jordens töntigaste bild på mej, men samtidigt måste jag skryta lite över att jag faktiskt varit på denna plats (Taj Mahal i Indien) lite coolt är det:) Jag har alltså satt upp ett mål med mitt liv, eftersom jag älskar att resa. Mitt mål är att varje år besöka minst ett nytt land. Så att antal besökta länder åtminstone är samma siffra som min ålder. roligt va? detta innebär att jag hittills uppfyllt mitt mål men att jag nästa år, alltså om någon månad måste börja planera in en ny resa. drömmen är ju förstås att åka till  någon ö i Karibien. får se hur, när och var bara:)

Kommentarer
Postat av: Erik

Så du har varit i Indien. Det måste diskuteras på nästa IU!

2008-11-18 @ 23:19:44
Postat av: Maggie

haha, det va ju en rolig bild måste jag säga..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback